.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف 300 هزار قلم داروی قاچاق در شهرستان نکاء
فرمانده انتظامی شهرستان نکاء از شناسايی و دستگيری عامل تهيه و توزيع داروهای تقلبی و کشف 300 هزار قلم داروی گياهی قاچاق در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش شمال نیوز ، فرمانده انتظامی شهرستان نکاء گفت: در اجرای طرح جلوگيری از عرضه و توزيع داروهای تقلبی و قاچاق که به عنوان تهديدی جدي بر سلامت مردم و شهروندان به شمار مي رود ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی شهرستان موفق به شناسايی يکی از عاملان تهيه و توزيع داروهای گياهی تقلبی و قاچاق در اين شهرستان شدند .

سرهنگ هادی نصيری افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و کارشناسان اداره بهداشت اين شهرستان در اقدامی ضربتی فردی را که با جعل پروانه و مجوز اداره بهداشت ، سازمان غذا و دارو و آرم اداره استاندارد اقدام به توليد داروهای گياهی و خوراکی بی کيفيت می کرد دستگير کردند .

وی گفت : در بازرسي از محل فعاليت اين متهم 300 هزار قلم داروی گياهی قاچاق و بدون کيفيت به همراه تعداد زيادی آرم و علائم جعلی چاپ شده و تجهيزات چاپ ليبل کشف شد .

وی افزود: 6 دستگاه خودروی نيسان مخصوص حمل داروهای توليد شده توسط نامبرده نيز متوقف و به پارکينگ منتقل شد .

وی گفت : اين داروساز متقلب پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تحقيقات پليس برای کشف داروهای تقلبی فروخته شده ادامه دارد./باشگاه خبرنگاران 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.